F a c i l i t y 24.CZ

Komplexní Zajištění Facility Služeb

O nás

Facility management | TZB PRO s.r.o.

Facility management (FM) (EN15221) je multioborová disciplína, která se zabývá řízením podpůrných činností firmy spojených s využívání nemovitostí. ČSN/EN 15221 definuje FM jako integrace činností v rámci organizace k zajištění a rozvoji sjednaných služeb, které podporují a zvyšují efektivitu vlastní základní činnosti. Například u vysoké školy můžeme identifikovat výuku a výzkum jako dvě hlavní činnosti a vše ostatní můžeme zařadit mezi podpůrné činnosti. Mezi podpůrné procesy tak můžeme zařadit např. správu ploch, správu a údržbu budov, provoz studijního oddělení, investičního oddělení, akademické samosprávy, správu vozového parku, řízení energií, řízení externích vztahů, evidenci majetku, řízení nájmů atd.

Dle organizace IFMA lze facility management definovat jako „metodu, jak v organizaci sladit pracovní prostředí, pracovníky a pracovní činnosti.“[1] Cílem facility managementu je „posílit ty procesy v organizaci, pomocí nichž pracoviště a pracovníci podají nejlepší výkony a v konečném důsledku pozitivně přispějí k ekonomickému růstu a celkovému úspěchu organizace

Provozujeme webové stránky a zabýváme se zprostředkováním obchodu a služeb v rámci evropské unie. Dále se zabýváme vytváření webu ,správou sociálních síti , poradenství v oblasti bezpečnosti a facility, realitní činnosti a konzultační činnosti . Máme pojištění odpovědnosti do výše 5. 000 000 kč .Poskytujeme i náhradní plnění. 

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ 2023

Od roku 2012 je platná novela Zákona o zaměstnanosti, která upravuje plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Tento zákon ukládá zaměstnavatelům s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Podíl OZP na celkovém počtu zaměstnanců je stanoven ve výši 4 %.

Poptejte i v tomto roce náhradní plnění od společnosti Petr Beran , která splňuje podmínky pro poskytování náhradního plnění dané státem podle nejnovějších nařízení.

Jak lze splnit náhradní plnění?

Náhradní plnění je optimální způsob, jak splnit podíl zaměstnanců OZP povinný pro všechny soukromé a státní společnosti s 25 a více zaměstnanci.

Pro minulý rok byla vyhlášena průměrná mzda za 1. až 3. čtvrtletí Českým statistickým úřadem ve výši 39 306 Kč. Právě s touto hodnotou je počítáno pro náhradní plnění na rok aktuální.

Výhody náhradního plnění

Včasným odběrem služeb pro náhradní plnění v daném roce si splníte povinný podíl OZP zaměstnanců náhradně a bez starostí. Touto formou také ušetříte značnou částku, kterou byste museli při nezaměstnávání OZP odvést bez užitku do státní pokladny.

Při náhradním plnění získáte kvalitní profesionální služby podporující optimální chod a provoz Vaší organizace.

Proč naše služby?

Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.

Výhody odebírání služeb

  • Podpora zaměstnávání OZP
  • Úspora na odvodech státu
  • Splnění zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Úspora času a peněz
  • Zisk užitečných služeb
  • O administraci se postaráme my
  • Vyhnutí se pokutě až 1.000.000 Kč

Služby, které poskytujeme v rámci náhradního plnění

Můžete si vybrat jednu ze služeb, která Vám nejvíce vyhovuje nebo služby můžete kombinovat a sestavit si tak praktický balíček na míru.

Zabýváme vytváření webu ,správou sociálních síti , poradenství v oblasti bezpečnosti a facility, realitní činnosti a konzultační činnosti

ZPŮSOBY PODÁNÍ

  • Odeslání dokumentu s kvalifikovaným elektronickým podpisem
  • Odeslání prostřednictvím datové schránky
  • Podání formuláře v listinné podobě na příslušné pracoviště úřadu práce.

JAK ZAČÍT A VŠE VYŘEŠIT VČAS

  • Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
  • Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
  • Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
  • Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
  • Do 15. 2. vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

telefonicky

+420 607 422 231

e-mail

e-mail recepce@facility24.cz

Naše další webové stránky


http://www.facility24.cz

http://www.pecujeme.eu

http://www.bydlime.eu

http://www.obchod24.eu

http://www.pamatky.eu

http://www.obchod24.eu/


http://www.ostraha24.eu/

© 2023 F a c i l i t y 24.CZ

Šablona od Anders Norén